Sunday 21 May 2017

Kelas Eczema Dan Psorisis Memang Best !

Sabtu yang lepas kakfarah sempat menghadirkan diri ke kelas eczema dan psorisis. Banyak sangat yang kakfarah belajar dari kelas ni. Memandangkan kakfarah memang ada ahli shaklee di bawah group kakfarah yang berhadapan dengan penyakit psorisis ini, maka kakfarah sangat teruja taw nak hadir dan kutip ilmu dari kelas ni.


Kalau nak tahu , doktor yang bagi ceramah pada kelas ini mempunyai pengalaman sendiri dalam berhadapan dengan penyakit eczema ini. Beliau kemudian mengambil inisiatif untuk berusaha mengkaji dan mencari penawar kepada eczema dan psorisis.

Tapi sayang nya, beliau tiada gambar ketika berhadapan dengan eczema kronik. Melalui apa yang beliau cerita kan tentang pengalaman beliau berhadapan dengan eczema kronik, kita dapat bayangkan kesengsaraan beliau berhadapan dengan eczema pada ketika itu. Dos ubat pula bukan lagi tinggi tapi sangat tinggi tapi tidak langsung menunjukkan perubahan. Maka beliau tekad untuk menghentikan semua jenis ubat dan mencari penawar daripada herba semulajadi tanpa langsung menggunakan bahan steroid.

Insyaallah, pada entry akan datang kakfarah akan bercerita panjang tentang isi kelas ini. Sebab topik ini sangat menarik dan sebelum terlupa elok lah kakfarah tulis dalam blog ni supaya semua ilmu dapat kekal di sini dan memberi manfaat kepada anda yang mencari penawar eczema dan psorisis.

Semoga bertemu lagi.

Salam sayang
Kakfarah

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH


    No comments:

    Post a Comment

    DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE