Saturday 20 May 2017

Cara Merawat Kulit Wajah Yang Rosak Akibat Memakai Produk Yang Berbahaya

Kulit wajah yang cantik boleh rosak akibat dari memakai produk-produk yang berbahaya. Produk-produk kecantikan yang sedia ada di pasaran tidak semuanya organik malah mempunyai bahan kima yang sangat bahaya. Akibat dari sikap yang suka memakai pelbagai jenis produk kecantikan, ia akan menjadikan kulit kita sangat sensitif dan jika sampai tahap yang teruk kulit muka akan bertambah kronik.



Namun, bagi anda yang berhadapan dengan masalah kulit wajah yang rosak akibat memakain produk yang tidak organik dan suka bertukar-tukar produk kecantikan, shaklee boleh membantu anda. Shaklee produk semulajadi yang mempunyai para barisan saintis yang terkemuka dan mempunyai landmark study. Shaklee bukan kosmestik kilo tetapi shaklee produk bertaraf antarabangsa.

Testimoni pengguna yang berhadapan masalah kulit wajah yang teruk akibat tersalah guna produk akhirnya berjaya keluar dari masalah yang dihadapi.




TESTIMONI 010 : HALIZA KAMIS

Sebelum ni kulit jadi sensetif gara-gara berhenti menggunakan produk Lxxnxs selama lebih kurang 5 bulan penggunaan (2 kotak). Kemudian saya mengambil masa sebulan untuk stop penggunaan mana-mana produk kecantikan kulit. 
Saya mula amik Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite & Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 Nutriwhite hujung pada bln 6/2015 sehingga kini. Pada bulan 7/2015, saya tambah Overnight Renewal Whitening Cream Nutriwhite. Pada bulan 9/2015, saya tambah lagi Gentle Makeup Remover Nutriwhite.

Kesannya, kulit saya lebih halus, liang-liang pori mengecil, memudarkan kesan jerawat dan jeragat, kulit kurang berminyak dan tona kulit lebih sekata. Saya jarang dah pakai mekap tebal untuk sembunyikan kesan parut dan jerawat. Kini saya hanya oleskan bedak baby je jika nak keluar bekerja dan berjalan-jalan. Saya wajib pakai celak di kening sebab kening nipis dan lipstick jika teringat nak pakai.

Saya juga baru je konsisten mengamalkan Garlic Complex, Ostematrix, GLA Complex Lecithin, Vita-C, Chinch untuk kesihatan kulit, pengurusan berat badan dan kesihatan dalaman wanita dalam masa dua bulan setengah.
Terbaru! Beli seluar jeans dengan saiz 27. Sebelum ni paling gemuk saiz 32.

Rasa happy sangat sebab dapat rasa perubahan yang sangat positif bila kita menjaga kesihatan luar dan dalam. Saya rasa lebih berkeyakinan


Alhamdulilah...segala kesembuhan datang dari Allah SWT. Jika anda berminat untuk mendapatkan set kecantikan ini boleh terus hubungi saya  untuk membuat pesanan dan dapatkan konsultasi penuh dari saya

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE