Thursday 8 June 2017

Cara Makan Collagen Powder Shaklee Yang Betul Untuk Lebih Berkesan

Dah beli collagen shaklee mahal-mahal mesti lah kita nak pastikan kolagen ni berfungsi dengan lebih berkesan kan. Maka kena lah makan dengan cara yang betul supaya kolagen tersebut terserap dengan betul dan berkesan.

Kolagen adalah protein yang penting dan paling banyak dalam badan. Kolagen merupakan tisu perantara untuk tulang, otot, sel-sel darah, tulang rawan, arteri dan organ tubuh yang lain. Semakin kita meningkat usia semakin berkurang kolagen terhasil. Dan akan tiba satu masa kolagen tidak lagi dihasilkan oleh badan. Sebab itu kita perlu ambil kolagen untuk meningkatkan kolagen yang semakin hilang atau menyusut dari tubuh badan. Dan kolagen juga membantu kita tampil lebih muda dari usia.
Kolagen membantu mengembalikan struktur kulit agar kembali tegang, anjal dan muda.


Collagen Shaklee adalah dalam bentuk serbuk dan cara makan nya juga paling banyak menjadi tanda tanya. Yelah kan dah beli mahal-mahal mestilah nak tahu cara yang betul pengambilan collagen shaklee supaya mendapat kesan yang optimum.  

Setelah kakfarah bertanya kepada team pakar nutrisi shaklee, mereka mencadangkan cara pengambilan Collagen Shaklee seperti berikut :-


  1. Elakkan makan sekurang-kurangnya 3 jam sebelum mengambil collagen powder shaklee. Ini kerana aktiviti pencernaan akan memusnahkan keberkesan kolagen.
  2. Elakkan mengambil makanan dalam tempoh 20 minit selepas mengambil Collagen Powder Shaklee bagi memastikan penyerapan maksimum ke dalam tubuh.
  3. Seeloknya ambil di waktu  malam sebelum tidur, Tetapi perlu segara tidur kerana 90 minit pertama anda tidur adalah waktu terbaik untuk sel-sel badan memulih atau delta mode of sleep.
  4. Anda boleh campurkan 1 sachet collagen powder shaklee ke dalam 8 oz air jus atau air buah-buahan. Tuang secara perlahan sambil kacau air tersebut bagi mengelakkan collagen powder berketul-ketul.
  5. JANGAN GUNA AIR PANAS 

Jom kita tengok kesan SERTA MERTA yang dikongsi oleh pengguna collagen powder shaklee. Kesan yang begitu ketara hasil dari makan collagen powder shaklee yang betul akan membuahkan hasil yang menakjubkan. Dan collagen powder shaklee diperakui paling terbaik di pasaran.







Best kan tengok testimoni nih,,,Ini adalah testimoni yang mereka dapat dalam masa yang singkat dan mengambil collagen dengan cara makan yang betul. Memang berkesan dan ketara perubahannya. Jika anda juga berminat boleh terus segera beli disini atau hubungi kakfarah ya


Segera hubungi Hubungi kakfarah ya, pengedar shaklee ipoh aktif cod di ipoh dan pengeposan ke seluruh Malaysia setiap hari ! :)


PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH




No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE