Friday 28 July 2017

Cara Atasi Masalah Sakit Gigi Selepas Bersalin

Sakit gigi 
Sering atau selalu terjadi kepada ibu-ibu selepas bersalin. Ada juga yang mendapat sakit gigi sedari dari hamil lagi. 

Bak kata orang, sakit gigi adalah sakit kedua yang paling sakit selepas sakit bersalin. Yelah, sakit gigi boleh mengakibatkan moody dan mengganggu kegiatan harian kita. 

Saya sendiri juga tidak terlepas dari terkena sakit gigi selepas bersalin namun alhamdulilah ketika hamil saya tiada langsung masalah sakit gigi.


sakit gigi


Saya ingat lagi, selepas bersalin dalam 6 bulan macam tu saya mula sakit gigi yang agak kronik. Beberapa kali ke klinik untuk menjalani rawatan sakit gigi. 

Seksa rasa nya bila sakit gigi ni kan. Bila hamil kali kedua masalah sama juga timbul tetapi saya tidak lagi perlu ke klinik kerana shaklee ada vitamin yang sesuai untuk masalah sakit gigi.

Alhamdulilah saya berjumpa penawar sakit gigi tanpa perlu ke klinik menjalani rawatan cabut gigi yang sangat saya takuti. hehehe... dari kecil memang takut bawa sampai dah jadi ibu pon masih takut juga.








Untuk mencegah sakit gigi saya syorkan anda mengambil ostematrix shaklee sebagai pengganti kepada ubat tahan sakit atau sebagai mengawal sakit gigi. Gigi yang sakit menunjukkan kekurangan kalsium di dalam tubuh badan kita.

Selain itu , ostematrix juga membantu anda melegakan sengal2 badan, sakit tumit, sakit lutut, sakit pinggang dan juga sakit kepala. Boleh dikatakan yang ostematrix ini sangat bagus untuk semua sakit-sakit kecil atau biasa pada wanita.






Jadi jika anda berminat untuk dapatkan ostematrix sebagai vitamin harian anda, boleh terus beli disini dan hubungi saya untuk konsultasi atau boleh juga terus hubungi saya untuk maklumat lanjut.



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE