Sunday 18 June 2017

Bonus Shaklee Setiap Pertengahan Bulan ? Buat Apa Dengan Bonus tu?

Alhamdulilah bonus shaklee dah masuk semalam. Sepatutnya masuk setiap 15hb tapi shaklee bayar pada 14hb dan tak pernah lewat bayar bonus

berapa bonus shaklee

Selalunya apa yang kakfarah buat dengan duit bonus tu pertama sekali bayar hutang, ke-2 bayar zakat minimum 2.5% dari total bonus kakfarah. Alhamdulilah bulan ni kakfarah tingkatkan sekali ganda percent zakat. Mudah aje nak bayar zakat ni, dekat maybank2u ada kita boleh pilih nak bayar zakat ke negeri mana.

Kemudian kakfarah bayar bil-bil lain..alhamdulilah boleh la tolong-tolong cik suami. Kita cari duit pun bukan untuk diri sendiri untuk keluarga jugak. Duit gaji abis bayor hutang, ptptn dan pengasuh. Hutang banyak kenalah kerja keras kan untuk bebas dari belenggu hutang-hutang nih. so, memang bonus ni lah untuk kakfarah buat belanja.


Selain itu kakfarah buat modal. Rolling modal dari duit bonus. Yelah kebanyakkan customer nak cod memang kakfarah kena keluarkan modal dahulu. Simpanan pula kakfarah belom boleh buat simpanan lagi dari bonus ni tapi insyaallah bonus next month kakfarah nk usahakan juga atleast 5% masuk ke tabung simpanan.

Apapon bila dapat bonus bila dapat belanja niqrees beli apa yang dye nak memang rasa puas hati. Sesekali makan besar dengan suami pon rasa best..
kawan-kawan yang masih dibelenggu hutang-hutang, jgn buat hutang lagi tapi cari jalan untuk selesaikan. Tak guna korek lubang tutup lubang..kang makin besar lubang tu. Meh join buat duit dengan shaklee. Kakfarah akan tunjukkan jalan. Janji kena rajin dan ade BIG WHY yang kuat. Kalau bukan kita yang ubah hidup kita siapa lagi kan 
Wasap kakfarah laju-laju k 0164140985

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE