Saturday 6 May 2017

Cara Atasi Sembelit Dan Buasir Ketika Hamil Dengan Mudah Dan Berkesan Agar Tidak Melarat

Buasir ketika hamil sering terjadi kepada ibu-ibu yang mengandung. Punca utama buasir adalah kerana berlakunya sembelit yang menyukarkan najis keluar. Disebabkan otot-otot dubur terpaksa berkerja keras untuk mengeluarkannya, akan berlaku sedikit pendarahan dan bengkak. Anda yang mempunyai buasir juga akan merasa ada sesuatu yang terkeluar dari dubur anda. Faktor bayi di dalam kandungan juga menjadi punca buasir. Entry kali ini kakfarah akan cerita bagaimana Cara kakfarah atasi buasir ketika hamil.


pengedar shaklee ipoh




Diusia kandungan 7bulan kakfarah mengalami sembelit. Faktor pemakanan kakfarah yang sangat menyukai makanan dan minuman berasaskan coklat menjadi penyebab kepada sembelit tersebut. Disebabkan sembelit ketika itu, terdapat sedikit buasir. Buasir ini seperti ada ketulan dubur yang terkeluar. Sangat tidak selesa dan berasa bengkak dan agak sukar untuk duduk.



Cara kakfarah atasi masalah sembelit ketika itu adalah dengan pengambilan ostemarik shaklee. Selain itu kakfarah elakkan mengambil makanan dan minuman berasaskan coklat. Selain itu juga kakfarah juga minum air masak banyak-banyak. Alhamdulilah, tiada sembelit lagi. Ostematrik juga membantu melegakan sengal-sengal badan dan kejang kaki. Bagus ibu-ibu hamil ambil ostematrik shaklee ini.


pengedar shaklee cod tambun ipoh

Buasir yang ada juga kakfarah cuba kurangkan bengkak dengan mengambil omega guard setiap hari. Omega guard juga sangat bagus untuk perkembangan otak bayi di dalam kandungan. Selain merangsang otak bayi didalam kandungan ia sangat membantu mengatasi radang buasir atau bengkak buasir tersebut. 


pengedar shaklee cod meru ipoh




Jom kita saksikan bagaimana kakfarah atasi sembelit dan buasir ketika hamil 



Kakfarah amat mengesyorkan para ibu-ibu hamil yang mengalami sembelit cuba ostematrik dan omega guard dari shaklee ini untuk atasi masalah sembelit dan buasir sebelum ia melarat lebih teruk lagi.

Berminat untuk dapatkan set ini dan konsultasi penuh dari kakfarah sendiri yang pernah  mengalami sembelit dan buasir ketika hamil ini, anda boleh hubungi kakfarah 


PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, BANDAR IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE