Monday 20 February 2017

Pengedar Shaklee Ipoh

Anda adalah seorang pengguna tegar shaklee di ipoh ? mencari pengedar shaklee ipoh yang boleh cod vitamin shaklee anda hingga ke depan pintu rumah anda ?

Jangan Risau ...!!! Anda boleh hubungi wakil Pengedar kami yang aktif cod shaklee di ipoh. Nak cod di check point boleh nak cod hingga depan pintu rumah anda pon boleh.

Pengedar shaklee ipoh aktif cod Sekitar ipoh, meru, chemor, jelapang, silibin, manjoi, buntong, hospital raja permaisuri bainun, fairpark, kepayang, pekan ipoh, botani, simpang pulai, medan gopeng, ampang, tambun, tanjung rambutan, tasek, bercham, st18, pengkalan, sg.pari, lahat, batu gajah, sungai siput atau mana2 sekitar ipoh ni boleh cod.

Anda boleh hubungi ;-

Farah Qurratun

Call / whatsapp : 016-4140985

Facebook : Farah Qurratun

pengedar shaklee cod ipoh





Sharifah Noralia

Call / Whatsapp : 019-3264793

Facebook : Sh Aliahusna

Pengedar shaklee cod ipoh




Nur Farahida

Call / Whatsapp : 013-4172398

Facebook : Nur Farahida






Nor Hamizah

Call / Whatsapp : 010-4609533

Facebook : Nor Hamizah Ismail





Boleh hubungi pengedar shaklee ipoh diatas untuk sebarang konsultasi kesihatan yang berkaitan dengan produk shaklee samaada untuk lelaki atau pon perempuan. Pengedar shaklee ipoh ini sangat mahir berkaitan produk shaklee terutamanya vivix  iaitu antioksida yang sangat tinggi yang sudah banyak membantu mereka hadapi penyakit kronik.

 Antara vitamin yang kerap mendapat permintaan yang tinggi juga ialah 


Dan sebagainya. Mereka sangat terlatih dalam konsultasi vitamin shaklee dan sangat teruja untuk membantu tingkatkan kesihatan anda dengan produk shaklee. Yang pastinya mereka akan berikan servis yang terbaik untuk anda.

Penghantaran secara Cash On delivery hingga ke pintu rumah anda pasti sangat mudah kan ..? Jangan berlengah lagi untuk hubungi Pengedar Shaklee Ipoh anda. 

Jom kita sama-sama amalkan shaklee. Vitamin Kesihatan seisi keluarga Anda .






No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE