Monday 6 February 2017

4 Bahan Semulajadi Vivix Shaklee Yang Membuatkan ia Hebat !

Mesti ramai yang tertanya-tanya apa bahan utama vivix shaklee yang hebat ni. Sebab ramai pengedar shaklee yang kata vivix ni hebat..mestilah nak tahu apa bahan kandungan vivix shaklee ni kan. Dalam vivix ada 4 bahan utama semulajadi yang membuatkan vivix shaklee ni hebat.

Sebelum itu , Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 


Apa 4 bahan Semulajadi tersebut ??



Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



bahan semulajadi vivix - pengedar shaklee ipoh cod hospital ipoh


  • Anggur Muscadine ( Muscadine Grapes )

anggur muscadine cod shaklee ipoh


Anggur muscadine merupakan satu-satunya jenis anggur liar yang mempunyai 20 pasang kromosom (anggur lain ade 19 jer) yang tumbuh hanya di kawasan Southeastern, United States.

Cuaca dekat kawasan Southeastern tu sangatlah dasyat! Dan tak boleh di jangka! Jadi untuk bertahan dalam cuaca yang dasyat macam ni, anggur muscadine mesti tumbuh dengan lebih besar, lebih kuat dan mempunyai kulit yang lebih tebal berbanding anggur-anggur biasa yang berada di pasaran.

Disebabkan oleh pasangan kromosom yang lebih ini, telah menyebabkan anggur muscadine ini memberi banyak manfaat yang lebih tinggi terhadap sistem imun badan dan kaya dengan antioksidan.

Anggur yang hebat ini jugak mempunyai ciri-ciri Anti-Kanser, Menyokong kesihatan jantung dan Mengawal kandungan dalam darah.



  • Japenese Knotweed ( Polygonum Cuspidatum )

Polygonum Cuspidatum- cod shaklee ipoh


Dikenali dengan nama saintifiknya Polygonum Cuspidatum, adalah tumbuhan berasal dari asia. Ia juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun ni adalah sumber komersial Resveratrol. 

Ia sering digunakan kerana manfaatnya sebagai agen anti-kemurungan, anti-kanser, untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan paras kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet (memberi tenaga) serta membantu dalam proses mengurangkan berat badan.



  • Lobak Ungu ( Purple Carrot )


lobak ungu shaklee cod ipoh


Purple Carrot merupakan sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Purple carrot ni juga mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang sangat mustajab. 

Anthocyanins ni bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung serta penyakit-penyakit kronik yang lain. Asid klorogenik yang ada dalam purple carrot ni bertanggungjawab mengurangkan paras gula dalam darah.

Ia berfungsi juga untuk detox hati, anti kanser, antioksidan, meredakan keradangan, inflammation dan juga menyokong kesihatan jantung.



  • Elderberry


elderberry pengedar shaklee cod ipoh




Nama saintifik bagi Elderberry ini ialah Sumbucus NigraBuah ni banyak tumbuh di kawasan Eropah, Amerika Utara, Asia dan Benua Inggeris.

Elderberry ni sudah lama digunakan dikalangan pengamal perubatan tradisional. Kandungan Vitamin C yang tinggi di dalamnya membuatkan jus elderberry sangat bermanfaat dalam mengubati penyakit yang disebabkan oleh jangkita (infection) daripada virus dan bakteria. 

Selain itu juga, manfaat daripada jus elderberry ni ialah kemampuan untuk mencegah dan mengubati kanser, mampu meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan manusia, berupaya menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung, membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes dan meningkatkan kesihatan jantung serta ginjal.


Keempat-empat bahan semulajadi ini sangat bermanfaat dan telah digunakan oleh banyak pengamal perubatan di negara lain dalam membantu memberikan taraf kesihatan yang lebih baik kepada manusia. 

Justeru itu, saya mencadangkan kepada anda, buangkan keraguan yang masih bersarang di dalam diri anda dan cepat-cepat rasai keberkesanan Vivix Shaklee. InsyaAllah, saya yakin anda akan berpuas hati dengan kesannya. Telah banyak testimoni yang berjaya dengan Vivix Shaklee.


NAK BELI VIVIX ? BOLEH BELI DISINI DAN DAPATKAN KONSULTASI PENUH DARI SAYA DI NO TELEFON 016-4140985


Anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee?


Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Farah Qurratun 016-4140985 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu – alukan!


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI IPOH, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN IPOH, TAMBUN IPOH, PEKAN IPOH, KOLEJ VOKASIONAL LEBUH CATOR IPOH & HOSPITAL BESAR IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE