Tuesday 7 February 2017

Cara Mudah Untuk Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri

Setiap pasangan yang berkahwin pasti mahukan zuriat sebagai pelengkap rumahtangga. Bila keluar dan lihat kebahagian pasangan lain yang mempunyai zuriat pasti teruja kan..?




impian suami isteri - pengedar shaklee cod ipoh



Namun..tidak semua dikurniakan rezeki awal untuk menimang cahaya mata. 


Semuanya adalah atas kuasa Allah SWT. Jika diuji..mulalah pelbagai pertanyaan yang timbul dari sanak-saudara sahabat handai yang kadang kala mengguris hati. Namun, kita perlulah kebalkan hati dan perasaan..anggap sahaja yang bertanya itu sekadar ingin beramah mesra dengan kita.. 


Farah sendiri di awal perkahwinan dulu di uji juga...kami dikurniakan zuriat setelah 1 tahun 1 bulan berkahwin ...sepanjang tempoh itu pelbagai soalan pelbagai kata2 yang kami telan..


So, farah memang sangat faham perasaan orang2 yang belom dikurniakan zuriat ini.


Bila berjumpa sanak saudara mula lah soalan2 berkisar zuriat yg keluar dan akan dibuat perbandingan si polan tu anak dah nak masuk 2, si polan tu bunting pelamin dan paling segar diingatan farah bila mana farah bergurau senda dengan anak jiran ni, si kakak rasa nya masa tu baru tingkatan 1 terus tnya ' kak farah ni bila nak mengandung ?' Alllahuakbar....sedih rasa hati... tapi tak pelah farah maafkan shj ... :) 


Bila kita sentuh bab kesuburan...farah nk ingatkan yang suami isteri perlu berusaha untuk dapatkan zuriat..jangan letakkan segala masalah kesuburan ini hanya pada isteri sahaja. Suami jangan ego kata diri subur...dan jangan hanya pandang masalah datang dari isteri.. dua2 kena bkerjsama dalam meningkatkan kesuburan.

Pembaca boleh ke Pengalaman TTC sehingga berjaya hamil untuk membaca pengalaman farah dalam berTTC..

Jadi..apa usaha anda untuk tingkatkan kesuburan ?

Sebenarnya shaklee ada set kesuburan suami isteri..namun jika anda dan pasangan tak boleh konsisten dengan banyak vitamin...farah syorkan anda dan pasangan konsisten dengan vivix shaklee ni.. Boleh baca disini berkaitan bahan utama vivix shaklee yg super hebat ni.

Kenapa farah lebih syorkan anda dan pasangan konsisten sahaja dengan vivix untuk kesuburan ? kerana dengan vivix lebih mudah dan cepat sebab anda hanya perlu konsisten amalkan 1 sudu kecil setiap hari sahaja..berbanding dengan set kesuburan yang memerlukan anda konsisten mengikut aturan makan.


BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BANTU TINGKATKAN KESUBURAN ?


Kandungan Vivix Yang kaya RESVERATROL ini lah yang membantu tingkatkan kesuburan.


Resveratrol ni ialah sebatian antipenuaan dan anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan dari sumber sumber lain. 

Secara umumnya, penurunan tahap kesuburan wnaita bermula pada awal 30-an tau. Jadi, ketidaksuburan berlaku disebabkan kehadiran krosakan oksidatif pada sel. Dan ini menyebabkan semakin tinggi antioksidan, semakin berkurang kerosakan akibat pengoksidaan atau ' Oxidative Damage'.


So.. apa kaitaVivix dengan kesuburan?

Resveratrol dalam Vivix mempunyai peranan dalam memelihara tahap kesuburan wanita mahupun lelaki, melindungi sel sel teluryang tidak matang supaya mempunyai peluang yang tinggi untuk hidup, membesar dan lastly berjaya disenyawakan untuk menjadi benih. Jadi, potensi untuk subur dan hamil juga sangat tinggi jika sel sel dalam badan tidak rosak.   



kelebihan vivix untuk kesuburan- pengedar shaklee cod ipoh



Mari kita baca Testimoni  Penantian Hamil Cahaya Mata Kedua Selama 10 Tahun Berakhir


" Assalamualaikum.

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

.

kesuburan suami isteri - pengedar shaklee cod ipoh




Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?
.

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.
.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.
.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.
.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.
.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.
.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya".  ~ 
DAUD MOHAMAD



Vivix sangat membantu untuk meningkatkan tahap kesihatan wanita & lelaki dengan memanjangkan jangka hayat telur, meningkatkan kualiti benih telur, dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.
Dan ia lagi murah berbanding percubaan untuk mengamalkan rawatan IVF, IUI dan lain lain rawatan.

Dan, jangan lupa Vivix ni cuma ikhtiar sahaja. Hanya Allah yang menentukan rezeki zuriat tersebut cepat atau lambat.

Jom usaha! :) 


UNTUK MENDAPATKAN VIVIX BOLEH BELI DISINI DAN DAPATKAN KONSULTASI PENUH DARI SAYA 


PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH


ATAU

Anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee?


Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Farah Qurratun 016-4140985 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu – alukan!




SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH, KVLC IPOH & HRPB IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE