Tuesday 7 March 2017

Nutriferon Supplement Terbaik Untuk Tingkatkan Imun Badan Secara Semulajadi

Keistimewaan Dan Kebaikan Nutriferon Shaklee


Nutriferon adalah supplement terbaik untuk tingkatkan imun badan kita. Nutriferon berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh atau immune booster. Ianya merupakan supplemen hebat dan efektif dan nutriferon telah melepasi ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.



nutriferon pengedar shaklee cod ipoh

Keistimewaan Nutriferon shaklee ini adalah kerana ia dicipta oleh Dr.Yasuhiko Kojima iaitu doktor pakar ahli imunologi yang terkenal didunia. Dr. Yasuhiko merupakan individu yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliaua menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. 

Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menggunakan ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi dalam badan.


4 ekstrak tumbuhan yang ada dalam Nutriferon Shaklee


pengedar shaklee cod ipoh perak



  • Biji labu
Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser 

  • Biji Plantago asiatica 
Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun 

  • Honeysuckle Jepun 
Menentang pencerobohan virus dan kuman 

  • Bunga Safflower 
Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman

Kebaikan & Fungsi NutriFeron Shaklee


Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan system imun tubuh dengan menerahkan system pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells and makrofag.

Melawan Kanser & Tumor – Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

Melindungi dari influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

Meringankan Stres & Kelesuan – Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

Melambatkan penuaan – Formula unik Nutriferon Shaklee merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C – Keberkesanan Nutriferon Shaklee dalam menmerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C.

Mempertingkatkan Menopaus – Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.


Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan symptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan system endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit  belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.


Testimoni Pengguna NutriFeron Shaklee Untuk Tingkatkan Imun Badan



pengedar shaklee cod ipoh



pengedar shaklee cod chemor



pengedar shaklee cod ipoh perak



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh beli DISINI atau hubungi saya di:




SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR



ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH, KVLC IPOH & HRPB IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE