Monday 6 March 2017

Mudah Hamil Dengan Set Kesuburan Shaklee

Setiap pasangan suami isteri mesti mahukan zuriat sendiri bagi mengikat cinta yang bersemi dan si suami juga mengimpikan isteri mudah hamil. Namun, tidak semua pasangan suami isteri itu diberi rezeki zuriat dengan mudah malah ada yang diduga bertahun-tahun untuk memiliki sicomel pengikat kasih cinta suami isteri. Set kesuburan Shaklee membantu untuk isteri mudah hamil. Alhamdulilah dah ramai pasangan suami isteri yang diuji berjaya hamil dengan set kesburan shaklee ini termasuk lah saya sendiri.

set kesuburan shaklee pengedar shaklee cod tambun


Rahsia mudah hamil dengan set kesuburan shaklee ini kerana setiap vitamin yang ada didalam set kesuburan shaklee ini amat berkualiti dan shaklee satu-satunya syarikat pengeluar makanan tambahan yang membuat landmark study. 

Set kesuburan shaklee membantu anda yang bermasalah dalam kesuburan, samaada haid yang tidak teratur, masalah kesuburan kerana berat badan berlebihan atau kurang, masalah kesuburan kerana Csyt, masalah kesuburan kerana terlebihnya kolestrol atau masalah kesuburan yang normal. 


Keistimewaan Set Kesuburan Shaklee


  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki dan juga meningkatkan nafsu seks
  • Seimbangkan hormon wanita
  • Meningkatkan taraf kesihatan sistem reproduktif supaya pembentukan janin lebih baik 
  • Meningkatkan jumlah sperma
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang spermma dari bergumpal
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami
  • Menambah kehangatan dan kemesraan didalam hubungan kelamin



set kesuburan shaklee pengedar shaklee cod ipoh




B-complex - mengandungi semua vitamin B dan asid folik bagi persediaan untuk hamil dan mencegah kecacatan spina bifida. Memberi tenaga dan mengurangkan kecacatan kromoson pada sperma

Gla Complex - Memperbetulkan kitaran haid dan masalah PMS, senggugut dan mengecutkan fibroid dan cyst. Gla Complex juga membantu meningkatkan lendir kesuburan servik wanita. Memberi perlindungan kepada sperma untuk bertahan hidup lebih lama sehingga 5 hari di dalam tiub follopio. Kebarangkalian untuk persenyawaan adalah tinggi.

Vitamin E - Antioksidan untuk melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan pada sel sperma. Membantu melicinkan perjalanan sperma bergerak kepada sel telur dengan tepat. Meningkatkan kemampuan seksualiti dan libido.








ESP - Menguatkan rahim bagi yang mudah gugur. Protin penting membantu kesuburan sperma dan ovum. Protin adalah makanan pada sel tubuh. 

Vitalea - multivitamin lengkap dgn zat besi. Mengandungi mangan dan magnesium untuk ereksi lelaki. Vitamin A yang terkandung dalam Vitalea membantu kesuburan untuk wanita


VITAMIN C - antioksida yang membantu melindungi sperma bagi menghasilkan sel yang sihat. Meningkatkan imun tubuh

Alfalfa Memperbaiki masalah keputihan, membuang toksin, dan melancarkan perjalanan darah. Bertindak mengalahkan kacip fatimah. :) 



Namun jika anda merasa susah hendak konsisten dengan set kesuburan shaklee ini, farah sarankan anda cuba vivix dan ikhtiar dengan vivix untuk kesuburan. Vivix terbukti berkesan membantu pasangan suami isteri yang menunggu selama 10 tahun berjaya hamil dengan pengambilan vivix secara konsisten. 

Boleh baca cerita testimoni mereka Penantian Hamil Cahaya Mata Kedua Selama 10 Tahun Berakhir dan jadikan semangat untuk anda terus bersabar dan redha dengan ketentuan Allah SWT. Yang penting anda harus terus berusaha dan berikhtiar.



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh beli disini atau hubungi saya di:




SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH, KVLC IPOH & HRPB IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE