Sunday 13 April 2014

Kebaikan Meal Shake Shaklee

Sekarang ni heboh orang bercerita tentang meal shake shaklee yang banyak memberi kebaikan kepada kanak-kanak. Haa..,Hari ini nak bercerita tentang kebaikan mealshake kepada anak-anak kita. Apa yang best sangat pasal mealshake ni yang perlu ibu-ibu semua tahu. Almaklumlah anak-anak kita zaman sekarang ini majoritinya duduk nursery kan.  Dari kecil lagi kita terpaksa tinggalkan mereka kat situ demi kita mencari rezeki bagi menampung perbelanjaan keluarga. Jadi, dorang ni sangat2 lah senang dijangkiti virus-virus jahat yang suka hingap ke anak-anak kita. Yang lebih kesian, jangkitan virus atau penyakit ini pula berulang-ulang kali kena balik seperti demam, selsema dan batuk. Memang top 3 lah penyakit berjangkit di kalagan kanak-kanak ni.




Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang patut ibu-ibu tahu adalah :


  1. Supplement yang sangat mudah disediakan, ia boleh dicampur ke dalam bijiran atau susu
  2. Diambil ketika sarapan untuk meningkatkan kecergasan seawal pagi
  3. Membantu menurunkan berat badan bagi kanak-kanak obesiti
  4. Membantu juga kanak-kanak yang menghidapi masalah diabetis tahap 1
  5. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  6. Bantu mengurangkan tahap asthma
  7. Membantu anak-anak fokus
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  10. Bantu anak kekal aktif
  11. Amat sesuai untuk anak yang dah berhenti menyusu
  12. Membantu tingkatkan selera makan anak
  13. Untuk perkembangan minda
  14. Untuk tumbesaran
  15. Kurangkan ekzema

Pasti sekarang ni nak tahu harga mealshake ni kan..hehe Mealshake ni RM113 untuk 1 tin mealshake seberat 455gm. ehh, mahal ke?? Tak mahal la..sebab ia sangat berkhasiat untuk anak-anak..aturan makan pon hanya 1 sudu kecik je sehari..anggaran dalam 2 bulan boleh tahan. 

Ibu-ibu fikirlah.., mana yang ibu-ibu nak..Laburkan duit setiap bulan kat klinik, tengok anak-anak menangis makan ubat setiap kali dan lepas tue lembik seharian dan tidur sepanjang hari. Ini kerana ubat itu adalah dadah jadi anak tidur disebabka dadah. ala...kesian sangat taw.. Bayangkan jugak setiap bulan jatuh sakit macam mana nak naik berat jika selera makan pon asyik terbantut je.. Tambah2 anak-anak seronok bermain tanpa peduli tentang soal kebersihan mereka sendiri. Sedar tak sedar tangan yang kotor dah masuk dalam mulut, tak basuh tangan dan kesat-kesat kat baju. Anak-anak kita pulak tak kisah kalau kawan-kawan mereka tengah selsema atau batuk. Lepas tu, taw-taw je selang dua hari anak kita pulak terkena demam. Ibu bapa pulak terpaksa ambil cuti untuk jaga anak-anak.
Kan best kalau cuti tu kita jimatkan bawa anak-anak pergi bercuti, buat aktiviti yang menyeronokan bersama, anak-anak pon seronok, kurang stress dan tidak bosan.

Jom Kita layan Apa kata ibu2 yang dah berikan mealshake kepada anak mereka.








Jika ibu-ibu berminat untuk mendapatkan mealshake ini untuk anak-anak secara COD boleh dapatkan melalui saya jika ibu-ibu berada disekitar Ipoh, Tambun, Ampang Baru, Bercham, Tanjung rambutan Perak. Cara ini menjimatkan kos penghantaran dan juga masa. Tetapi untuk yang jauh tidak mengapa saya masih lagi boleh mengunakan pos laju bagi proses penghantaran. 

Untuk lebih konsultasi secara percuma sila hubungi seperti dibawah ye..


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
FB : FARAH QURRATUN
FB PAGE : KEDAI VITAMIN & SET IBU HAMIL
COD : SEKITAR IPOH, TAIPING, SELAMA

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE