Wednesday 9 April 2014

Cara Daftar Keahlian Shaklee

Assalammualaikum saudara/i sekalian..Nak cerita tentang cara pendaftaran keahlian shaklee. sebelum tue terima kasih kerana sudi jengah2 blog Farah nie.. Tak nak sembang panjang sgt,,nk buat short entry je ni..pastu nk g memasak..hehe cik abg balik dr futsal leh makan terus..:)

OK, untuk sesiapa yang


  • Berminat nak join ahli sebab nak dapatkan harga ahli
  • Berminat nak join bisnes shaklee 
Anda sangat2 lah dialu2kan ke group farah ye...lepas je register Farah terus add korang dlm group whatsapp yg havoc n group fb yg sangat2 lah kebabomm !!

Untuk jadi ahli Shaklee amatlah mudah..ada 2 cara ye sebenarnya,

  1. hanya bayar RM69 sebagai yuran pendaftaran & RM10 untuk kos postage beg started kit ..untuk pendaftaran Farah akan buat melalui ONLINE sahaja..NO ke BRANCH ye sebab sangat leceh dan ambil masa yang lama..hehhe.. Lepas je register korang akan terus dapat mesej dari shaklee mengenai keahlian korang dan korang akan dibekalkan dengan NO ID dan secara SAH nya korang adalah Shaklee Independant Distributor.
  2. Untuk free registration, korang perlu membuat belian sebanyak 200UV atau bersamaan dengan RM600 dan ke atas barulah korang akan layak mendapat free registration dan Free Postage :)
Untuk itu, sila bankin kat Farah sejumlah wang yg dinyatakan diatas untuk proses pendaftaran ..untuk yang nak free registration contact fara dulu ye untuk sessi perbincangan dan suggestion...

MAYBANK 1582 - 1161- 3967
FARAH QURRATUN AINI ABD AZIZ


**** Lepas dah Bankin sms Farah details berikut :-
  1. Nama anda & pasangan
  2. No IC anda & pasangan
  3. Alamat tetap
  4. Alamat pgeposan
  5. Email
  6. No tel
  7. No acc & nama Bank utk proses bonus

CEPAT2 CONTACT FARAH YE.. Nak jumpa pon boleh kalau anda berada di kawasan Ipoh, Tambun, Tanjung Rambutan, Tasek kerana Ara adalah Pengedar Sah Shaklee Tambun Ipoh


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
FB : FARAH QURRATUN
FB PAGE : KEDAI VITAMIN & SET IBU HAMIL
COD : SEKITAR IPOH & SELAMA PERAK





No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE