Friday 18 May 2018

Set Pantang Shaklee - Ibu Sihat, Susu Meriah, Baby Gebu Dan Kembali Cergas

Untuk ibu-ibu hamil yang melalui proses mengandung pasti mencari-cari set pantang apakah yang paling sesuai dan berbaloi untuk digunakan sepanjang proses berpantang. 

Set pantang shaklee adalah yang TERBAIK untuk ibu lebih sihat, susu meriah, baby gebu dan kembali cergas selepas bersalin. 

Untuk yang TAK NAK atau TAK SUKA makan jamu dan TAK RANCANG nak makan jamu , Set pantang shaklee ini adalah pilihan terbaik. 

Kenapa perlu pilih set pantang shaklee ?


  • Badan cepat sihat
  • Luka cepat baik
  • Muka tidak pucat
  • Bertenaga walaupun tidur hanya beberapa jam untuk menguruskan bayi
  • Stretch Mark pudar

Set pantang shaklee dapat membantu membekalkan nutrisi yang baik untuk ibu-ibu yang sedang dalam proses berpantang.





ESP - Energizing Soy Protein

Untuk beri tenaga kepada ibu, sembuhkan luka .
Jadi ibu selepas bersalin akan rasa lebih cergas dan tak rasa macam lepas beranak pun. Susu juga kan jadi meriah dan anak juga cepat kenyang serta membesar dengan sihat sebab banyak zat. Ibu juga akan cepat kurus dan kulit berseri-seri.

Alfalfa

Jamu moden untuk kecutkan rahim, ketatkan faraj, buang lemak dan air bertakung semasa mengandung dan banyakkan susu badan.

SR VitaC Plus

Untuk percepatkan penyembuhan luka dan tingkatkan imun badan ibu elak dari demam ketika dalam pantang. Juga membantu elakkan bentan

Ostematrix

Membantu membekalkan kalsium kepada ibu. Ini kerana proses penyusuan ibu akan kehilangan banyak kalsium dan akan berisiko untuk menghadapi osteoporosis dan rapuh gigi serta sakit gigi selepas bersalin. Ostematrix juga membantu membekalkan kalsium kepada bayi dan cepatkan tulang bayi kuat

Vitalea

Multivitamin yang memberi tenaga segera kepada ibu dan menambahkan darah dengan cepat serta menyerikan wajah ibu berpantang yang pucat.

B Complex

Vitamin anti stress. Ia membantu mengelakkan ibu kemurungan dan memberi tenaga tambahan serta membantu saraf lebih sihat. 

Baca TESTIMONI di sini

Jika anda ingin kembali menawan , kulit kembali segar dan cerah berseri , anda perlu dapatkan set pantang shaklee ini SEKARANG !

Anda boleh beli terus menggunakan Kad Debit atau Kredit anda disini .



Atau 

Anda juga boleh hubungi saya seperti di bawah untuk konsultasi dan cara makan yang betul supaya anda akan dapat kesan yang optimum.



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE