Wednesday 16 May 2018

Pengedar Vivix Ipoh Cod Meru, Chemor, Klebang, Tambun, Tanjung Rambutan Dan Manjoi

Anda mencari pengedar vivix ipoh dan membuat penghantaran secara percuma di meru, chemor, klebang, tambun, tanjung rambutan dan manjoi ?

Saya adalah pengedar vivix shaklee yang sah untuk kawasan ipoh. Saya akan membuat penghantaran secara percuma keseluruh kawasan ipoh khusus nya di meru, chemor, klebang, tanjung rambutan, tambun dan manjoi.

Tahukah anda, vivix adalah bahan paling premium yang sangat-sangat perlu dijaga kualitinya. Suhu dan cara penyimpanan juga sangat mempengaruhi kualiti vivix.

Jika menggunakan pos, di khuatiri akan mengambil masa yang lama untuk sampai ke pengguna. Suhu dan cara barang disimpan juga akan mempengaruhi sedikit sebanyak kualiti vivix.

Jadi bagi anda yang berada di kawasan ipoh dan mahu dapatkan vivix anda perlu hubungi saya untuk dapatkan vivix 'fresh' dari branch kerana saya tidak membuat stok di tangan bagi menjaga kualiti vivix.

Sudah ramai para pelanggan di ipoh yang mahukan vivix menghubungi saya. Ini adalah sebahagian pelanggan yang membeli vivix dengan saya dan saya cod mengikut tempat yang berdekatan dengan mereka.

cod vivix di kfc medan gopeng

register new membership dengan twinpack vivix

vivix yang selalu mendapat permintaan
produk lain juga mendapat permintaan


Jika anda hubungi saya pengedar vivix ipoh , anda akan saya guide cara makan yang betul dan saya akan berikan konsultasi terbaik yang bersesuai dengan masalah kesihatan anda. 

Vivix mempunyai cara makan yang tertentu bagi menjamin ia memberikan kesan terbaik untuk anda. Jadi hubungi saya SEKARANG jika mahu vivix terus ke rumah anda.

Saya adalah pengedar vivix ipoh yang aktif dan selalu menyertai kelas dan bengkel-bengkel anjuran shaklee bagi memantapkan ilmu konsultasi. 


Pn.Maziah di shaklee akademi

yeay ! Berjaya habiskan Part 1 Shaklee Akademi

Jadi untuk anda yang ingin beli vivix , 
Hubungi saya SEKARANG !! 

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH





No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE