Thursday 17 May 2018

Set Gastrik Shaklee Harga Mampu Milik | Bantu Hilangkan Pedih Ulu Hati Dan Ketidakselesaan Perut

Anda Ada sakit gastrik? Mencari penawar gastrik dengan harga mampu milik dan dapat bantu hilangkan pedih ulu hati serta ketidakselesaan perut ?

Nak tak kalau ada vitamin yang dapat bantu anda keluar dari masalah gastrik dan tidak lagi perlu bergantung kepada ubat hospital ?


Mari ikhtiar dengan Set Gastrik Shaklee





Lewat makan confirm gastrik, tapi macam mana? Bila sibuk dengan kerja mesti lupa nak makan, apatah lagi kerja yang tak tentu masa untuk rehat makan.



Terkadang tu siap tak sempat lagi nak sarapan, masuk kerja terus-terusan sibuk. Time makan tak tentu, dan tentu-tentu lah kena berdepan dengan gastrik.

ESP - Energizing Soy Protein


penting untuk pemulihan (elakkan susu).satu hidangan ESP bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia


ESP juga bertindak sebagai pembekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.




Peppermint Ginger Plus


Membantu pencernaan dengan merangsang pengaliran cecair pencernaan semulajadi

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.

Mengandungi Pudina, Halia, Pokok Adas(fennal) dan cekur manis(anise).



Ostematrik


Memperbaiki hiperaktiviti perut dan Sakit gastrik. Mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang sangat tinggi dan mudah diserap. Meneutralkan asid yang telah menembusi esphagus dalam perut yang menyebabkan pedih ulu hati


Cuba la set ni. Hilangkan nightmare mengalami gastrik tu. Jalani sweet dream bersama Set Gastrik Shaklee. Jangan simpan gastrik anda bertahun-tahun lamanya. 



Jom kita lihat pula testimoni Pesakit Gastrik





Testimoni pesakit menghidap gastrik selama hampir 16tahun sembuh dengan set gastrik shaklee. Baca testimoni beliau disini


Dah tahu apa vitamin yang boleh bantu anda keluar dari masalah gastrik? 



Selepas belian anda terus hubungi saya untuk saya berikan jadual makan dan cara makan serta tips-tips berkaitan bagi mengatasi masalah gastrik anda.

ATAU

Untuk membuat sebarang order dan mahu dapatkan konsultasi lanjut hubungi saya


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH



No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE