Wednesday 9 August 2017

Pengedar Shaklee Ampang Aktif COD Ampang, cheras & Bandar Tun Razak

KakSue adalah pengedar shaklee ampang yang aktif cod dikawasan ampang, cheras dan bandar tun razak. KakSue adalah pengguna shaklee tegar sejak 2014. Bermula bersama shaklee dengan membeli set berpantang shaklee ketika berpantang anak ke-3.

Kaksue juga seorang yang komited dalam membantu anda mendapatkan produk shaklee secara cod di kawasan ampang, cheras dan bandar tun razak.


pengedar shaklee ampang

Sebagai seorang pengedar shaklee ampang dan aktif cod kawasan ampang, cheras dan bandar tun razak, kaksue sendiri telah merasai keberkesanan dalam produk shaklee terutamanya set hamil, berpantang dan menyusu. Kaksue baru sahaja menerima cahayamata ke-4 dan sangat berpuas hati dengan set hamil dan berpantang shaklee. Ia membantu kaksue berpantang sambil melayan karenah dua lagi hero kaksue. Dan paling best kaksue dapat kembali berat ideal kaksue seperti sebelum hamil. Kini kaksue meneruskan set penyusuan pula.

Jadi kaksue bukan lah sekadar menjual namun akan kongsikan juga tips-tips untuk ibu-ibu hamil berpantang dan menyusu serta tips-tips kesihatan yang lain. Anda juga yang mahu menjana pendapatan bersama shaklee, kaksue jemput untuk bersama-sama dengan team kaksue bersama-sama sebarkan kebaikan produk shaklee yang mana ia selamat semulajadi dan berkesan.

Untuk anda yang berada di kawasan Ampang, Cheras dan Bandar Tun Razak anda boleh hubungi kaksue untuk pembelian produk shaklee secara cod dan kaksue akan cod terus ke rumah anda.



Anda boleh hubungi kaksue di 
Whatsapp atau terus call di nombor 011-23173005 
Blog http://myvitamineshope.blogspot.my/
Facebook Nurul Suwana





No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE