Monday 21 August 2017

Masalah Usus Punca Kepada Kulit Kusam Dan Berjerawat Serta Masalah Haid Yang Tidak Teratur !

Masalah usus seperti sembelit, sensitif kepada makanan yang pedas sebenarnya berkait rapat dengan masalah kulit. Usus yang kotor menjadi punca kepada jerawat yang kronik, masalah haid yang tidak teratur, dan kulit juga kusam. Hal ini ramai wanita diluar sana tidak menyedarinya malah tidak tahu pon kenapa masalah kulit mereka masih tidak selesai walaupon pelbagai produk telah mereka amalkan.




set kulit kusam shaklee

Apabila usus kita kotor dan tidak pernah sekalipon kita melakukan detoks, maka segala toksin yang ada di dalam keluar menjadi jerawat, kulit pula kusam, juga menganggu hormon wanita menjadikan haid tidak teratur. 

Sebagai wanita kita memang fitrah Allah ciptakan suka kan kecantikan. Tak salah pon kita nak cantik, nak berhias tetapi jangan lah anda perjudikan kulit anda dengan produk-produk yang beracun diluar sana. Jadilah pengguna yang bijak. 

KakFarah nasihatkan jika anda telah mencuba produk-produk tersebut dan membuatkan kulit muka anda bertambah teruk, belum terlambat lagi anda cuba pula set kecantikan shaklee serta lakukan detoks. Kecantikan bukan hanya perlu jagaan luaran sahaja namun perlu juga dari dalaman. Jika usus kita sihat, penyerapan vitamin lebih mudah dan sel-sel badan kita akan lebih bertenaga serta sihat. Kulit muka juga akan kelihatan cantik dari dalaman dan luaran.

Mari ikuti testimoni dari pengguna shaklee yang menggunakan set kecantikan shaklee dan telah berpuas hati dengan kesan dari set ini.




SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 12: SITI SUHAIDA ISMAIL

[KULIT MUKA JADI LEBIH SIHAT, JERAWAT HILANG DAN MASALAH USUS HILANG SELEPAS AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Assalamualaikum W.B.T.

Saya Siti Suhaida Binti Ismail, berusia 27 tahun dan berasal dari Negeri Cik Siti Wan Kembang. Saya bekerja sebagai Retail Executive di sebuah syarikat swasta.
.

Masa belajar dulu kulit saya tiada masalah tetapi berkulit gelap, cemburu melihat model iklan di televisyen yang memakai produk kulit putih seawal 3 hari, saya terus teruja. Saya tekad membeli dan mencubanya. Memang benar kesannya sangat cepat.
Muka menjadi licin dan menipis, kulit saya tidak tahan panas. Tetapi apabila saya berhenti memakai produk tersebut akibat kekurangan wang, muka saya menjadi semakin teruk, jerawat besar-besar tumbuh silih berganti menyebabkan saya menjadi semakin stress.
.

Saya juga mempunyai masalah dengan sistem penghadaman yang kurang baik. Mungkin kerana tidak menjaga pemakanan seharian saya yang kebanyakan nya memang tidak sihat. Jadual makan saya memang tidak teratur, dan saya suka minuman berkafein sebagai usaha untuk stay up belajar pada waktu malam.
.

Saya penggemar tegar Nescafe dan kadang2 satu sachet tidak cukup kuat bagi saya. Kehidupan sebagai pelajar saya anggap normal jika makan Maggi dan Nescafe, akibat terlalu sibuk dengan belajar saya biarkan saja masalah itu sampai lah satu ketika saya disyaki mengalami masalah dalam usus kerana berlaku pendarahan ketika membuang tetapi tidak sakit.
.

Perut saya menjadi sangat sensitive dengan makanan yang saya makan, saya tidak boleh makan pedas walaupun sedikit dan sembelit yang teruk. Mungkin terlalu stress dengan keadaan diri, hormone saya menjadi tak stabil, jerawat semakin naik penuh dimuka dan period saya menjadi tidak stabil.
.

Saya mula ikhtiar ingin mencuba Shaklee dengan mengambil ESP, dan Vitamin C secara konsisten namun jerawat masih tidak berhenti naik dan mula menambah B-Complex, Gla dan Alfalfa untuk menstabilkan hormone dan merawat masalah jerawat saya..
.

Alhamdulillah masalah jerawat saya dah berkurang, period dah okay dan sekarang saya langsung tiada masalah usus lagi.
Bagi adik-adik di luar sana, saya sarankan tidak mudah terpengaruh dengan iklan-iklan di televisyen kerana tiada produk yang mampu member kesan seawal 3 hari melainkan produk tersebuk mempunyai kandungan bahan kimia yang tinggi.

Bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat yang serius, rawat lah dari dalaman dahulu dan cari skincare yang berasaskan dari bahan semujadi. Inilah Shaklee Effect saya.




JIka anda ingin dapatkan set kecantikan shaklee bagi masalah seperti saudari ini, anda boleh terus hubungi saya untuk konsultasi dan jadual cara pemakanan untuk anda dapatkan kesan yang lebih baik dan berkesan.


PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE