Thursday 17 November 2016

Set Penyusuan Shaklee Bantu Banyakkan Susu Badan Sekaligus Cantik kan Kulit

Set Penyusuan Shaklee Bantu Banyak kan susu badan kan...sekaligus kulit ibu juga akan cantik. Set lengkap penyusuan shaklee sangat membantu ibu-ibu dalam membanyak kan susu badan dan menjadikan perjalanan penyusuan itu lebih indah. 

Namun, Ibu2 menyusu harus faham dan tahu konsep penghasilan susu yang sebenar. Bagaimana nak banyakkan susu? Apa yang mempengaruhi penghasilan susu yang banyak? Apa yang buat susu merudun atau sikit?

Konsep demand and supply juga ibu-ibu harus faham. Jika tiada demand tiada lah supply. Demand iaitu pengeluaran susu dari tubuh ibu...samada melalui direct breastfeed ataupun pumping. Asalkan susu keluar dan payudara ibu kosong.

Supply pula apabila payudara kosong, masa ni lah otot dan saraf bekerja untuk hasilkan susu baru yang lebih berkhasiat dari semasa ke semasa.

Jadi untuk tingkatkan supply, ibu2 wajib tingkatkan demand. 

Ada yang kata "tak pam sebab susu tak keluar". 

TAK MENGAPA. kita bukan pam nak suruh susu keluar serta-merta. kita pam sebab nak stimulate saraf dan otot (otak kita terima sebagai oh! ada demand!). walaupun pam angin, ibu wajib pam payudara. bila otak kata ada demand, saraf akan bertindak ok! 

ada demand jadi kita kena supply.

InsyaAllah dari pam angin, akan keluar susu dari payudara ibu2 sekalian.

Dalam masa yang sama, ibu2 menyusu boleh mengamalkan pengambilan supplemen SET PENYUSUAN SHAKLEE sebagai langkah memperoleh tubuh yang sihat dan dapat menghasilkan susu yang baik, berkhasiat dan konsisten. Dan bonus dari pengambilan set penyusuan shaklee ini ibu-ibu akan dapat kulit yang cantik dan flawless..

Tak percaya ?? Jom kita baca testimoni pengguna set penyusuan shaklee ini



testimoni set penyusuan shaklee ipoh



" Alhamdulillah.. dengan izin Allah, set menyusu Shaklee bantu melancarkan perjalanan penyusuan saya bersama anak2..
.

Mula kenal Shaklee ketika anak pertama berumur 6 bulan.. saya google, cari vitamin untuk ibu menyusu.. niat saya untuk dapatkan lebih nutrien dlm badan sbb saya tau saya menyusukan anak perlukan berganda2 nutrien. Nutrien untuk diri saya serta anak yg saya susukan..
.

Saya cari vitamin bukan untuk tambah susu yea.. alhamdulillah dengan mengamalkan konsep penyusuan iaitu supply vs demand, bekalan susu anak mencukupi..
.

Tapi apabila saya consume set menyusu Shaklee, perjalanan penyusua jadi lebih indah.. bekalan susu lebih meriah. Sebabnya.. vitamin yg saya ambil bantu memberikan kesihatan yg baik pada saya. Badan lebih bertenaga, mood lebih happy, xde stress2..
.

Bonus pada saya bila saya consume set menyusu Shaklee nie, perubahan ketara juga pada kulit wajah saya.. walaupun saya consume set menyusu tapi dalam masa sama set menyusu ini juga adalah set kecantikan Shaklee.. unik kan vitamin Shaklee nie..
.

Alhamdulillah dari tahun 2010 sehingga sekarang sedang menyusukan anak ketiga, saya masih consume set menyusu Shaklee.. bila anda konsisten mengamalkannya, manfaat lain juga anda akan rasa..
.

Anda consume set menyusu Shaklee, anda boleh teruskan pengambilannya apabila anda mengandung, berpantang dan menyusukan semula.. kan saya kata unik.. sebab tue saya CINTA produk Shaklee..".


set penyusuan shaklee



Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi Farah :-

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE