Monday 28 November 2016

Landmark Study Bukti Shaklee Terbukti Berkesan

Sebenarnya walaupon farah berehat dari aktif berShaklee dlu...tapi vitamin2 shaklee tak pernah farah tinggal kan...tetap aktif konsisten taw...tambah2 ostematrik tuh...rasa tak yakin nak amalkan vitamin brand lain...nak taw sebab ape ??!! sebab shaklee nih ade LANDMARK STUDY.


landmark study shaklee ipoh

Ape landmark study nih ?
iaitu kajian yang dibuat untuk mengkaji manfaat dan risiko pengambilan pelbagai suplemen dalam tempoh waktu yang panjang.


korang taw tak...shaklee aje satu2 nya syarikat yg berani buat landmark study untuk menguji keberkesanan pengambilan produk Shaklee ke atas pengamalnya.


Kenapa?
Sebab Shaklee benar-ben
ar yakin produknya berkesan!! :) :)


PENTING ke Landmark study nih ??
SANGAT2 PENTING taw !!



Kerana ia adalah kajian secara menyeluruh bagi pengambilan pelbagai suplemen. Suplemen bukanlah seperti ubatan yang terhasil dari dadah makmal di mana kesannya boleh dilihat SEGERA kerana ia merawat simptom tertentu dan melibatkan enzim-enzim tertentu sahaja.

Kebanyakan kajian saintifik yang dibuat adalah untuk jangka masa yang pendek dan ini kurang bersesuaian kerana penyakit mengambil tempoh masa 10 ke 30 tahun untuk bertapak dan mengganas di dalam tubuh kita. Di sinilah pentingnya "Landmark Study" ini di mana, kajian di buat untuk tempoh masa yang panjang iaitu lebih 20 tahun.


Landmark study ni dijalankan kepada 3 kumpulan sasar iaitu :-



1. Pengguna Shaklee yang telah mengambil suplement Shaklee lebih 20 tahun

2. Pengguna yang mengunakan multivitamin selain dari Shaklee

3. Tidak menggunakan sebarang suplement





hasil kajian landmark study shaklee pengedar ipoh



Dan hasil kajian membuktikan, supplement Shaklee adalah selamat tanpa menyebabkan pengumpulan nutrisi di aras toksik dalam tubuh pengguna. Dan Tiada risiko yang dikaitkan dengan pengambilan suplement Shaklee ini membuktikan produk Shaklee adalah selamat untuk penggunaan jangka masa panjang!



hasil kajian landmark study shaklee pengedar ipoh



Tak banyak syarikat yang membenarkan pihak ketiga untuk menjalankan kajian ke atas produk mereka kerana ia boleh memberi impak kepada syarikat sekiranya hasil dari kajian menunjukkan produk mereka tidak berkesan, berbeza dengan Shaklee yang yakin dengan keberkesanan produknya.


tahap kesihatan pengguna produk shaklee pengedar ipoh



Maka dengan itu...ini lah sebab UTAMA Farah masih setia dengan vitamin2 shaklee...n NOW Farah kembali aktif BerSHAKLEE... sebb Farah nak korang semua percaya dan yakin produk Shaklee nih bukan sahaja BERKESAN tetapi TERBUKTI BERKESAN !!






Pilihan di tangan korang, Farah telah memilih yang terbaik dan Farah yakin korang pon mesti nak yang terbaik kan !! Jadi Jom berubah ke produk yang terbukti Selamat, Semulajadi dan Berkesan Semestinya SHAKLEE 




pengedar shaklee ipoh



Semoga entri kali ini memberi banyak manfaat kepada anda dalam pemilihan produk kesihatan. Sayangi buah pinggang anda ya..jangan tersalah pilih produk ..!! 

Kalau nak shaklee SEGERA hubungi Farah ya..semoga bertemu lagi di lain entri.

Salam sayang, 
Mama Farah


PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI IPOH, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN IPOH, TAMBUN IPOH, PEKAN IPOH


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE