Wednesday 7 September 2016

Tentang Saya ~ Pengedar Shaklee Ipoh Aktif COD Ipoh

Hi... :)

Saya Farah Qurratun Aini , Pengedar Aktif Shaklee Ipoh 
berID No : 987902. Alhamdulilah saya dah bershaklee dari Julai 2013 lagi...syukur masih utuh bersama shaklee walau badai mendatang tak henti kunjung tiba..chewahh !! so kay, move on rite...pass is pass :)

Saya seorang isteri, dan seorang ibu juga seorang pembantu makmal sekolah di ipoh perak. Dan kini sebagai Pengedar Shaklee Aktif di Ipoh.


                                                 
 pengedar shaklee ipoh
   my small family :)



      

NOW ! Dah Anak 2 ☺☺



Kini saya menjadikan Shaklee sebagai side income sy dan bercita2 utk menjadikan shaklee sebagai Main Income pada masa 2tahun dari sekarang. Masa tu insyaallah pagi2 dah boleh bangun pagi siapkan breakfast utk suami dan anak ...n the best part yg paling saya impikan boleh hntar dan ambil anak pergi dan balik sekolah... Semoga dpermudahkan :)

Anda juga mahu seperti saya? surirumah , student malah pekerja macam saya juga dialu2kan utk bersama2 saya membina empayar shaklee ini. 

Modal permulaan shaklee?? Hnya RM80 shj... selepas itu anda akan nikmati keahlian seumur hidup dan beli produk2 shaklee dgn hrga ahli dan terpaksa pula menerima bonus dari shaklee !! wahhh teruja kan ?? !!

Jom , daftar sekarang !!
Kami guide hingga anda selesa dengan income anda bersama shaklee :)

Salam Sayang,
Farah Qurratun
Pengedar aktif Shaklee Ipoh 987902
016.414.0985

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
FB : FARAH QURRATUN
FB PAGE : KEDAI VITAMIN & SET IBU HAMIL
COD : SEKITAR IPOH & SELAMA PERAK

PENGEDAR SHAKLEE IPOH 
PENGEDAR SHAKLEE MERU 
PENGEDAR SHAKLEE CHEMOR
PENGEDAR SHAKLEE TAMBUN
PENGEDAR SHAKLEE TG RAMBUTAN
PENGEDAR SHAKLEE SELAMA PERAK


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE