Wednesday 7 September 2016

Mengimbau Kenangan Lalu Bersama Shaklee

Assalammualaikum.... Salam Sejahtera ..

Entry kali nie..nak bercerita sikit tentang kisah diri ini .. kisah macam mana boleh terjebak dengan Shaklee ni...dan seterusnya sebagai Pengedar Shaklee Aktif di Ipoh ni...Ramai yg nak tahu x? hehe ;p

Saya Farah Qurratun Aini Binti Abd Aziz , Seorang isteri kepada Fazuan Afandi Bin Zulkifly dan Seorang ibu kepada Muhammad Niqrees Nazzin.. Saya juga seorang Pembantu Makmal Sekolah di Ipoh Perak dan Pengedar Shaklee Aktif di Ipoh ni.

Mula terjabak dengan shaklee ni pada tahun 2013, ketika itu selepas kahwin suami farah selalu sakit lutut... mungkin kesan dari jatuh ketika main bola.. juga ketika itu suami berulang-alik dari selama ke ipoh utk ke tempat keje...masa tu farah masih lagi bertugas di selama perak. Alhamdulilah 3bulan lepas tu kami suami isteri boleh tinggal bersama di ipoh ni selepas permohonan farah utk bertukar diluluskan...

Masa di sekolah lama selalu scroll fb dah terlihat upline farah Mami Tinie Badri selalu share pasal shaklee.., set sakit lutut dan lain2.. farah pernah private massage beliau pada mei 2013 dan bila tahu harga terdiam sekejap sebab nye masa tu duit sgtlah byk nak digunakan utk suami berulang-alik setiap hari..so farah pon krik..krik..krik..heheheh ;p

Bila dah pindah ipoh...ronda2 eh2 ade branch shaklee la kat ipoh nie...balik tu terus la PM mami tinie badri balik dan terus la register sebagai ahli shaklee.. sebab masa tu mami selalu share pasal shaklee share pasal group coaching beliau..so 12 julai 2013 sah le farah as Shaklee Independant Distributor :)

Lepas dah jadi ahli...beli supplement yg pertama AJHT..beli sendiri aje kt branch ..sebb nk jimat kos pos..haha... lepas tu terus je share pasal shaklee ni sambil2 kita pon consume shaklee... masa tu supplement pertama yg farah amik adalah GLA utk hilangkan sengugut.. :)

Alhamdulilah..berkat kesabaran dan istiqamah kami suami isteri konsisten ambil supplement shaklee suami sakit lutut nye sembuh dan kembali beraksi di padang..sehingga lah sekarang..dah takde sakit lutut dah sekarang ni... Dan farah juga alhamdulilah sengugut berkurang dan hilang terus pada bulan ke3 konsisten dgn GLA.. kemudian barulah farah konsisten dengan set kesuburan.. pon alhamdulilah genap setahun ulangtahun perkahwinan kami farah sah mengandung :) :)  :) happy sgt taw !!

itu lah cerita mcm mn farah leh terjabak dgn shaklee ni.. bila ia beri kesan positif mmg teruja nak share nak kongsi dgn rakan2 lain..bila dah share terus terjebak sebagai pengedar shaklee ipoh.

kalau anda pon ada masalah kesihatan.., jgn malu dan segan utk bertanya pada farah ye..farah kan pengedar shaklee di ipoh...insyaallah farah akan consult anda sehingga anda sendiri menerima kesan positif.. apepon dalam hidup ni kita perlu berusaha selebihnya tawakal kepada ALLAH.. semua yg berlaku atas izin Allah SWT :)

Akhir kata, Jom bershaklee.. Semestinya Selamat, Semulajadi & Berkesan !!

Salam Sayang,
Farah Qurratun
0164140985

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
FB : FARAH QURRATUN
FB PAGE : KEDAI VITAMIN & SET IBU HAMIL
COD : SEKITAR IPOH & SELAMA PERAK


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE