Tuesday 3 October 2017

Testimoni Kanser Usus Sembuh Selepas Mengambil Vitamin Shaklee

Kanser usus adalah kanser kedua yang cepat merebak. Entry kali ni kakfarah nak berkongsi testimoni pengguna shaklee yang berikhtiar dengan vitamin shaklee bagi masalah kanser usus. Baru-baru ni kakfarah ada mendapat panggilan telefon dari seorang isteri yang mencari vitamin untuk suami nya yang mengidap barah usus. Alhamdulilah suami beliau telah selamat menjalani pembedahan dan mencari ikhtiar supaya sel kanser tidak lagi mengganas.



Kakfarah cerita sikit tentang kanser usus ni. Kanser usus ialah ketumbuhan kanser yang biasanya bermula dari dalam lapisan usus besar. Ia boleh membesar sebelum merebak ke bahagian tubuh yang lain. Kanser usus adalah kanser yang kedua tercepat boleh merebak jika tidak dikesan dengan lebih awal. Oleh itu jika kanser dikesan lebih awal, insyaallah 90% untuk peluang untuk sembuh cerah.

Kanser usus bermula dari dalam usus yang menukarkan makanan menjadi najis dan menggerakkan ke arah rektum.  Rektum pula adalah bahagian 15sentimeter atau enam inci terakhir usus besar yang berdekatan dengan dubur.

Kanser usus terjadi apabila ada ketumbuhan sel tidak normal dan tidak terkawal dalam usus besar atau sel rektum hidup di dinding usus, yang bermula dengan ketumbuhan polip iaitu ketulan kecil, membesar menjadi tumor dan berubah kepada kanser.

Namun, Punca sebenar kanser usus tidak diketahui dengan tepat. Tetapi ia dikatakan berkait rapat dengan tabiat pemakanan dan gaya hidup seseorang. 

Untuk kes isteri tadi, kakfarah sarankan kepada beliau beberapa vitamin iaitu


  • Vivix
  • Carotomax
  • VitaC
  • VitaE
  • Omega

5 vitamin ini sangat penting dalam memenuhi keperluan nutrisi badan pesakit kanser. Tambahan pula pesakit telah melalui proses pembedahan usus. Jadi untuk tempoh itu pesakit perlukan vitamin yang dapat memberikan tenaga dan pulihkan luka-luka pembedahan

Vivix adalah vitamin yang di paternkan khas untuk shaklee. Vivix membantu memberikan tenaga kepada sel. Membaikpulih sel yang telah rosak akibat serangan kanser dan juga vivix adalah vitamin yang tinggi antioksidan yang mana membantu melawan radikal bebas. Vivix juga bantu merencatkan sel kanser.

Carotomax pula adalah vitamin A yang mana ia membantu memulihkan tisu-tisu yang rosak.

VitaC adalah vitamin yang membantu meningkatkan sistem imun badan pesakit kanser. Selain menyembuhkan luka dengan cepat vitaC sangat bagus dalam memjadi benteng kepada serangan radikal bebas atau virus lain dari menyerang badan pesakit kanser

VitaE juga adalah vitamin tinggi antioksidan yang mana membantu melawan virus-virus kanser dari menjadi lebih agresif

Omega adalah vitamin untuk mengelakkan keradangan pada luka pembedahan pesakit kanser. Selain kandungan minyak ikan yang tulen dan tinggi omega membantu mengurangkan inflamasi pesakit kanser.



Beberapa Testimoni Dari Pelanggan yang Berikhtiar mencari vitamin untuk kanser usus.





Jika anda ingin mendapatkan vitamin shaklee ini sebagai ikhtiar melawan kanser, anda boleh terus beli disini atau boleh terus hubungi kakfarah untuk konsultasi secara percuma. Boleh hubungi kakfarah seperti dibawah

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE