Monday 2 October 2017

Set Kecantikan Basic Bajet Untuk kulit Wajah Lebih Cantik dan Tidak Kusam

Sejak akhir-akhir ini ramai adik-adik kita yang mencari set kecantikan basic dan bajet untuk merawat masalah kulit remaja mereka supaya lebih kelihatan cantik dan tidak kusam. Untuk pelajar-pelajar kakfarah faham adik-adik memang nak set yang bajet tetapi memberi kesan yang memenuhi keinginan adik-adik.

Anda jangan risau kakfarah boleh sarankan kepada anda set kecantikan basic dan bajet yang mampu milik. Ia sangat basic tetapi boleh merawat dan membaikpulih wajah agar kelihatan lebih cantik dan berseri.

Set kecantikan shaklee basic dan bajet terdiri daripada



ESP - Energizing Soy Protein

Esp yang kaya protein membantu menghasilkan dan membina kulit baharu dan menjadikan kulit lebih halus, lembab dan berseri serta Esp membantu memutihkan kulit serta mumudarkan parut jerawat.

Sustained Release VitaC Plus

VitaC plus juga membantu pembinaan kolagen dan menyerikan wajah yang kusam agar kulit wajah lebih segar dan bertenaga. Selain itu vitaC juga membantu meningkatkan imun badan kita agar lebih kuat melawan penyakit.

ESP dan VitaC adalah set kecantikan paling basic dan bajet yang mana ia sangat mampu milik. Set ini juga sangat sesuai untuk adik-adik student kita kerana esp juga memberikan tenaga kepada student supaya lebih bertenaga dan tidak mudah letih. Fungsi vitaC yang meningkatkan imun badan juga sangat sesuai bagi adik-adik student kerana boleh mengelakkan mereka diserang demam, selsema serta membantu mereka mendapat kesihatan yang lebih baik.

Jika anda  ingin dapatkan set kecantikan basic bajet dari shaklee ini anda boleh beli terus disini atau boleh hubungi kakfarah untuk konsultasi dan info lanjut

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA PERAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SELAMA KEDAH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BATU GAJAH IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE CHEMOR IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MANJOI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG RAMBUTAN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH





No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE