Thursday 1 March 2018

Testimoni Vivix Untuk Ibu Berpantang - Luka Bersalin Cepat Sembuh

TESTIMONI VIVIX SUPPLEMEN TERBAIK UNTUK IBU BERPANTANG & KULIT CERAH BERSERI
.

Saya ambil Vivix sebagai alternatif untuk mengelakkan dari pengambilan lain-lain vitamin sebab saya ni jenis payah nak konsisten kalau nak kena telan banyak-banyak terutamanya bila nak kena telan kapsul atau pun tablet..
.

Amazing experience bila saya ambil Vivix semasa dalam tempoh berpantangkan baby ketiga saya Qaisarah..
.

Saya tak ambil apa-apa ubat untuk sembuhkan luka dari klinik ataupun ubat kecutkan rahim dari mana2 klinik swasta..
.

Alhamdulilah luka bersalin sembuh dalam masa kurang 14 hari.. Anak-anak saya dari sulung sampai la si baby ni semua kena kuning.. Saya hanya upkan dose pengambilan Vivix dari 1 sudu ke 2 sudu daily.. Alhamdulilah bacaan kuning baby back to normal dalam masa 1 mggu.. Syukur sangat-sangat sebab tak payah ulang alik ke hospital... Fobia dgn kakak dan abg dia memang kena refer to hospital sebab bacaan kuning memang tinggi..
.

Yang paling terasa seronok sgt bila dalam pantang kawan-kawan yang datang ziarah mesti tgur kulit saya.. Berbeza sangat-sangat.. Dulu kulit saya kusam.. Tapi sekarang memang agak cerah dan kesan parut-parut lama dah makin hilang...
.

Masuk kerja selepas pantang ramai yang tanya saya makan apa sebab kulit muka nampak berseri dan cerah...
.

Suami sendri pun perasan..saya ingt dia saja-saja.. Tapi bila dah kawan-kawan sendri pun cakap benda yang sama..so saya pun perasan mmg kulit saya dh tak kusam mcm dulu lagi...
.

Vivix memang terbaik..


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE