Tuesday 30 January 2018

Set Buang Angin Dalam Badan Dengan Cepat Dan Pantas

Angin yang banyak dalam badan memang kan menganggu keselesaan badan kita. Saya sendiri kalau mengalami angin dalam badan secara tiba-tiba rasa sangat tidak selesa. Serba tak kena jadinya. Duduk tak kena, baring tak kena, membuang pon takde yang keluar, kentut pon tak mahu. Sangat seksa rasanya.

Jadi bagaimana kita nak atasi angin dalam badan ini dengan cepat dan pantas ?

Shaklee ada set buang angin dalam badan dengan cepat dan semulajadi. Tak perlu anda asyik bergantung kepada Gaviscon.

Set Buang Angin Dalam Badan




Peppermint Ginger PLUS

Membantu menyingkirkan angin dalam badan dalam kadar segera

Herblax

Membantu melancarkan pembuangan dan sekaligus memberi keselesaan kepada perut

Garlic

Antibiotik semulajadi yang membantu mencegah dari masalah yang sama berulang-ulang


Testimoni saya sendiri yang pernah diserang angin dalam badan secara tiba-tiba ini. Ketika tu saya di kampung. Bila dah kat kampung waktu makan memang asyik makan sahaja. Tambahan pula umah mertua dan mak dekat jadi bila ade di rumah mertua saya dah makan. Bila balik ke rumah mak makan lagi walaupun dah dalam keadaan kenyang. Jadi nya memberi kesan kepada sistem penghadaman dan sebab itu berlaku angin dalam badan secara tiba-tiba.

Apa yang saya buat adalah terus ambil peppermint ginger plus ini dan dalam 10 minit kemudian alhamdulilah angin dalam badan terus hilang. Bagai di cubit buang angin tu.

Saya sangat-sangat syorkan anda yang ada masalah ini jadikan peppermint ginger plus sebagai teman baik anda. Macam saya pasti ada sebotol dalam beg tangan supaya ke mana-mana saya pergi pasti saya bawa sekali. Kalau berjalan jauh lagi lah ..penyelamat kepada loya dan mual serta pening-pening.

Jika berminat untuk dapatkan SET BUANG ANGIN SHAKLEE ini anda boleh terus beli secara online disini dan hubungi saya untuk dapatkan cara makan yang betul serta berkesan

ATAU

Hubungi saya untuk konsultasi penuh dan eksclusif hanya untuk pelanggan saya sahaja. Cara makan dan tips-tips akan saya kongsikan. Segera Hubungi saya !


SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

ID NO :  987902
FARAH QURRATUN AINI
CALL | SMS | WHATSAPP : 016-4140985
COD : MERU IPOH, MANJOI, CHEMOR, TANJUNG RAMBUTAN, TAMBUN, PEKAN IPOH


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER PRODUK SHAKLEE